صفحات

۱۳۹۴ آذر ۱۶, دوشنبه

مکاتبات من و خودم

(03/05/94)
...راستی دقت کردم دیدم ما ایرانی ها اکثراً مشکل شنوایی داریم. البته گاهی میگم شاید هم مشکل از فهممون باشه یا مثلاً از تون صدامون یا از خطوط تلفنمون... اما بعد به دلایل نامعلوم و طی یه مکانیزم ذهنی ناشناخته به این نتیجه رسیدم که مشکل از همون ناشنوایی یا کم شنوایی ماست، یعنی یه حسی می گفت که اینطوریه.
-        الو
-        الو
-        سلام
-        سلام...؟
-        بله سلام. خسته نباشید. خوبید؟
-        ممنونم، به همچنین.
-        جناب فلانی هستن؟
-        کی؟
-        جناب فلانی. هستن؟
-        شما؟
-        شما؟
-        ظاهری هستم سرباز جدید بازرسی. شما؟
-        من فلانی هستم.
-        از؟
-        جناب فلانی هستن یا نه؟!
-        نه نیستن.
-        کی اونجاست؟
-        کسی از کادری ها نیست.
-        بگید با من تماس بگیرن.
-        چشم.

دقایقی بعد...
-        جناب فلانی، فلانی نمیدونم از کجا تماس گرفت با شما کار داشت!
-        کی؟
-        فلانی، فلامی، قلانی، غلامی، درست متوجه نشدم.
-        بذار خودش زنگ میزنه دوباره!
-        بله چشم جناب!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


(22/08/94)
پیرو: 3- 03/05/94
-          الو سلام.
-          الو سلام.
-          کی اسمته؟
-          شما؟
-          فرماندۀ مقتدر دژبان. کی هستی؟
-          ظاهری هستم.
-          به وحید بگو بیاد.
-          فربد. خودم هستم جناب سروان.
-          خارجی حرف می زنی؟
-          نه جناب سروان فارسی حرف می زنم!
-          نه... وحید که خارجی حرف می زنی؟
-          بله بله خودم هستم بفرمایید.
-          چرا دم دژبان دم در ستاد جواب نمیده؟
-          خبر ندارم جناب سروان. می خواید صداش بزنم؟
-          صداش بزن باهاش کار مهمی دارم.

دقایقی بعد...
-          الو جناب سروان...
-          الو حیدری...
-          جانم جناب سروان؟
-          حواست باشه.
-    جان؟
-          حواست باشه.
-          چشم جناب سروان!
(تلق).
(تلق).

هیچ نظری موجود نیست: